sims3superstar

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Tjuven i Mexiko Del 4

Av Sims3superstar Sims3superstar - 4 augusti 2013 19:45

Hej, Jag har fixat det. Dagens avsnitt av Tjuven i Mexiko är räddat!


   

Jag vill inte fortsätta med det här.

 

 

Jag räddade dig från branden, Om du gör det här, blir du av med dina skulder.

 

Alfabetstjuven tänker mörda dig!

 

 

Hur kan du veta det? Är min dotter död?

 

 

Nej hon lever och Jo, Jag hjälpte Alfabetstjuven med kidnappningen...

Jag blev utpressad!

 

   

Alfabetstjuven tar sina händer mot Anitas hals.  

Offra dig själv annars dör Anita! Skriker Alfabetstjuven.

Fortsättning Följer...

VARNING! BILDERNA,KARAKTÄRERNA,TEXTEN,STORYN ÄGS AV MIG OCH FÅR EJ KOPIERAS.

Skriv i kommentarerna vad du tyckte. Jag tål kritik.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Det var typ 25 dagar sen jag bloggade om familjen Nord och här kommer fortsättningen. Vi kan börja med en bild på den nyfödda Amelia:       Erika fångar eldflugor...         ...

Av Sims3superstar Sims3superstar - 12 november 2014 17:37

Nu har det hänt igen! En liten bugg i Sims 3 som gör att varje gång jag öppnar en familj, kan den ''inte läsas in'' och där tar det stopp. Inte en enda sim syns till, bara världen. Jag hoppas att det har lugnat sig. I allafall har jag spelat lite med...

Av Sims3superstar Sims3superstar - 4 november 2014 18:55

  Nu har mitt spel uppdaterats och om jag får säga det själv: det var ett himla liv av att ens få spelet att uppdatera. Inte ens galleriet får jag upp men det är en helt annan sak. Jag har tänkt visa er lite saker, inte allt men några saker som ...

Av Sims3superstar Sims3superstar - 3 november 2014 02:05

Det verkar tydligen vara en helt annan uppdatering! Fuck.   Denna vecka har EA skrivit på sin Twitter att den ska komma. Pust! ...

Presentation


Välkommen till sims3superstar.bloggplatsen.se
Här finns PGC-utmaningar, Historier och mer. Ganska ofta dyker Nessy och Liam upp. Du kan se inlägg om deras liv varje vecka.

Nedräkning

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Omröstning

Om du bodde i 'Simuniversumet (stavning?) I vilken stad skulle du bo i?
 Sunset Valley
 Twinbrook
 Aurora Skies
 Hidden Springs
 Birgebort
 Monte Vista
 Lunar Lakes
 Starlight Shores
 Al Simhara
 Shang Simla
 Isla Paradiso
 Dragon Valley

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Nedräkning till The Sims 4


Skapa flashcards