sims3superstar

Alla inlägg under januari 2014

Av Sims3superstar Sims3superstar - 4 januari 2014 08:13

Hej! Har ni märkt att i nästan varje inlägg säger jag ''hej!''? Jag måste komma på nåt annat.

By the way...

Detta är mitt femtionde inlägg här på bloggen och jag hade tänkt skriva och visa bilder från dessa fem, nästan sex månader.


Juli 2013:


       


Augusti 2013:

                 

November 2013:

     

       

Januari 2014:

   

Hoppas att ni gillade inlägget! Inget på min blogg får kopieras, vem som än gjort det.

Av Sims3superstar Sims3superstar - 2 januari 2014 19:41

Hej igen! Jag ville bara berätta att jag håller på med inläggen. Har massa idéer och nu hade jag tänkt berätta vad det är och avsluta med en liten arkivbild.


1. Oreviews av Bistron setet från Sims 3 Store.

2. En ny historia som ska vara lite mer igenomtänkta och bättre text och bättre bilder.

3. En ny header.

4. Fler nedladdningstips

5. Tävlingar: Skriver ett inlägg om vinnarens simsblogg. (Obs! det måste vara en simsblogg.)

6. Unika saker ni inte visste om era simmar.

7. Unika humör och ambisioner, egenskaper.

8. Ska bli mer aktiv (Kan inte lova det men ska försöka)

9. Försöka hjälpa er om ni har problem. Skriv eran fråga i bloggens frågeruta.


 

(Här är en använd bild av Karen och Anna. Kommer att skriva mer om dem.)

Presentation


Välkommen till sims3superstar.bloggplatsen.se
Här finns PGC-utmaningar, Historier och mer. Ganska ofta dyker Nessy och Liam upp. Du kan se inlägg om deras liv varje vecka.

Nedräkning

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Omröstning

Om du bodde i 'Simuniversumet (stavning?) I vilken stad skulle du bo i?
 Sunset Valley
 Twinbrook
 Aurora Skies
 Hidden Springs
 Birgebort
 Monte Vista
 Lunar Lakes
 Starlight Shores
 Al Simhara
 Shang Simla
 Isla Paradiso
 Dragon Valley

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Nedräkning till The Sims 4


Ovido - Quiz & Flashcards