sims3superstar

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

I rampljuset - Victoria Vinter

Av Sims3superstar Sims3superstar - 25 februari 2014 09:45

Hej! Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge. Jag har haft det jättejobbigt. Under sportlovet har jag blivit anmäld till pianolektioner. Det är så tråkigt. Jag ska sitta vid ett piano och lära mig låtar och idag ska jag och min klass spela upp för föräldrar. Det roligaste med pianolektioner är när jag får äta mitt mellanmål. PS! Lektionerna är två timmar långa!

Nog om det. Jag ska visa ett par bilder som jag tog när jag spelade lite I rampljuset.

 

Här är min sim Victoria Belle, hennes artistnamn är Victoria Vinter.

Hon är ungdom och är i level 8/9 inom sångare.

 

Jag skulle inte vilja vara längst bak på den är konserten, skulle du?

Har jag fel eller ser publiken längst bak ut som simmar från orginalet The Sims?

 

Ni som är Fanta-fans (fantasims3.bloggplatsen.se) kanske märker att Victoria ser ut som Jenna Wright så har jag bara exprementerat (stavning?) i CAS. En eftermiddag då Victoria inte hade något inbokat gig, gick hon till hennes bästa vän Holly Robins (tror att hon heter så) poolparty.

 

Victoria frågade Holly om hon kunde få sova över. Hon svarade naturligtvis ja och kort där efter drunknade en av gästerna på festen som faktiskt var över sen typ fyra timmar tillbaka.

Det var allt jag hade för tillfället. Inga bilder får kopieras och inte heller (stavning?) texten.

Jag ska även börja med önskesimmar fast det skriver jag om i ett annat inlägg.

Hej då!

                            


            / SIMMY!






   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Det var typ 25 dagar sen jag bloggade om familjen Nord och här kommer fortsättningen. Vi kan börja med en bild på den nyfödda Amelia:       Erika fångar eldflugor...         ...

Av Sims3superstar Sims3superstar - 12 november 2014 17:37

Nu har det hänt igen! En liten bugg i Sims 3 som gör att varje gång jag öppnar en familj, kan den ''inte läsas in'' och där tar det stopp. Inte en enda sim syns till, bara världen. Jag hoppas att det har lugnat sig. I allafall har jag spelat lite med...

Av Sims3superstar Sims3superstar - 4 november 2014 18:55

  Nu har mitt spel uppdaterats och om jag får säga det själv: det var ett himla liv av att ens få spelet att uppdatera. Inte ens galleriet får jag upp men det är en helt annan sak. Jag har tänkt visa er lite saker, inte allt men några saker som ...

Av Sims3superstar Sims3superstar - 3 november 2014 02:05

Det verkar tydligen vara en helt annan uppdatering! Fuck.   Denna vecka har EA skrivit på sin Twitter att den ska komma. Pust! ...

Presentation


Välkommen till sims3superstar.bloggplatsen.se
Här finns PGC-utmaningar, Historier och mer. Ganska ofta dyker Nessy och Liam upp. Du kan se inlägg om deras liv varje vecka.

Nedräkning

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Omröstning

Om du bodde i 'Simuniversumet (stavning?) I vilken stad skulle du bo i?
 Sunset Valley
 Twinbrook
 Aurora Skies
 Hidden Springs
 Birgebort
 Monte Vista
 Lunar Lakes
 Starlight Shores
 Al Simhara
 Shang Simla
 Isla Paradiso
 Dragon Valley

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Nedräkning till The Sims 4


Ovido - Quiz & Flashcards