sims3superstar

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Sims3superstar Sims3superstar - 1 augusti 2013 14:15

Här är Skaffa Jared Del 4 av 5. Obs! Matrealet ägs av mig och får inte kopieras.  

Rose väntade och väntade. Tillslut fick hon ett telefonsamtal,Det var från Jared.  Han svarade: Jag fick annat för -mig. Det betyder att Rose väntade i onödan och att han inte brydde sig om henne.   Nästa dag. Eftersom Rose är pank så duschade hon på badhuset istället.  

En annan sim som jag inte minns namnet på stirrade konstigt på mig.  

När jag ändå var här kunde jag lika gärna snorkla. Woho, Eftersom detta är Sunset Valley så snorklade Rose allra först.   

 

Jag träffade på en sjösim. Om ni inte har övernaturligt installerat kan man inte vara sjösim. Kommentera om det.  

Jag var tvungen att offra mer av väggen för att kunna få råd med en toalett.  

Där är den. (Tänk dig Hallelulia låten när du kollar på bilden.)

  Denna kväll ordnade jag en fest med bara en person inbjuden, Kan ni gissa vem? Jo, Jared Frio.

Fortsättning följer... Kommentera vad just du tycker om detta PGC-Inlägg. PS. Jag tål kritik.


PGC

Presentation


Välkommen till sims3superstar.bloggplatsen.se
Här finns PGC-utmaningar, Historier och mer. Ganska ofta dyker Nessy och Liam upp. Du kan se inlägg om deras liv varje vecka.

Nedräkning

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Omröstning

Om du bodde i 'Simuniversumet (stavning?) I vilken stad skulle du bo i?
 Sunset Valley
 Twinbrook
 Aurora Skies
 Hidden Springs
 Birgebort
 Monte Vista
 Lunar Lakes
 Starlight Shores
 Al Simhara
 Shang Simla
 Isla Paradiso
 Dragon Valley

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Nedräkning till The Sims 4


Ovido - Quiz & Flashcards