sims3superstar

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Sims3superstar Sims3superstar - 3 augusti 2013 19:45

Nu börjar det bli spännande... Jag rekomenderar att du som ny följare börjar läsa från del 1.

Emma har rosa på sina meningar.

Anita har bäbisrosa på sina meningar.

Pappa Luca har mörkgrön på sina meningar.

Alfabetstjuven har svart på sina meningar.


 

Emma spelade lite gitarr innan hon gick och la sig.  

Den maskerade alfabetstjuven kom in i rummet...  

Fick syn på Emmas gitarr...  

Du gick rakt i fällan. Sa Emma sarkastiskt.  

Ett skrik från Emma hördes men när Luca vaknade upp var både hon och alfabetstjuven försvunna.    

Nästa morgon kom Anita förbi.

Men, vad är det?

Emma har blivit kidnappad av alfabetstjuven, Hon varnade mig igår men jag trodde henne inte. Detta är mitt fel!

Vi går till parken och frågar folk om dom har sett en mystisk man föra bort en flicka mot sin vilja.

   

Luca, Vi har frågat folk hela dagen. Tyvärr, Men jag måste gå hem nu.

Men det Luca inte visste var att istället för att gå hem så satte sig Anita med...

 

-Alfabetstjuven.

Har du fått honom på din sida än?

Nej inte än, Men tro mig. Detta är lika lätt som att ''stjäla tjejer från sina föräldrar''

 

Hallå! HJÄLP!!!!

Fortsättning Följer...

Kommentera vad ni tyckte. Obs! Ingen får kopiera mitt matereal.

 

Av Sims3superstar Sims3superstar - 3 augusti 2013 10:00

Heey! Som ni vet så finns två helt nya simmar på bloggen. Liam och Nessy! Nu har även Liam fått en serie, Liams tre önskningar. Men varför finns det fyra delar? HMM... Varje helg + Måndag kommer en ny del. Vad önskar Liam sig idag?


   

Detta mina vänner är en livs levande ande, Se men inte röra.


 

Liam önskar sig livslång glädje. Tror ni att anden som jag inte minns namnet på kommer att klara det.





   

Nu var det slut.



VARNING: IDÉN, BILDERNA, KARAKTÄRERNA ÄGS AV MIG OCH FÅR EJ KOPIERAS.

 

Vad tyckte ni? Jag vet, Den blev dålig. Serien är dålig men det är bara för att visa vad Liam önskar sig. Plus att det var väldigt kul att göra den. Inläggen om Liams tre...  kommer att vara korta. Skriv i kommentarerna vad ni tyckte. JAG TÅL KRITIK!


  


Av Sims3superstar Sims3superstar - 3 augusti 2013 06:30

Så här kommer förpackningen till In I Framtiden att se ut.

Här är den svenska trailern...

Presentation


Välkommen till sims3superstar.bloggplatsen.se
Här finns PGC-utmaningar, Historier och mer. Ganska ofta dyker Nessy och Liam upp. Du kan se inlägg om deras liv varje vecka.

Nedräkning

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Omröstning

Om du bodde i 'Simuniversumet (stavning?) I vilken stad skulle du bo i?
 Sunset Valley
 Twinbrook
 Aurora Skies
 Hidden Springs
 Birgebort
 Monte Vista
 Lunar Lakes
 Starlight Shores
 Al Simhara
 Shang Simla
 Isla Paradiso
 Dragon Valley

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Nedräkning till The Sims 4


Ovido - Quiz & Flashcards