sims3superstar

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Sims3superstar Sims3superstar - 2 augusti 2013 20:09

Varför vill ni inte kommentera? Jag kämpar superhårt med den här bloggen och ni vill inte ens kolla in inläggen.

Borde jag sluta blogga?

Av Sims3superstar Sims3superstar - 2 augusti 2013 17:30

Liam har oranga meningar.

Nessy har mörkgröna meningar.

Du har violetta meningar.

 

 

Vilka är det?

Jag heter Nessy.

Om hon heter Nessy vet ni nog säkert vem jag är, Liam.

Och?

Vi är typ ''maskottarna''. Idag klockan 10:00 kommer ett inlägg om när jag hittade en...

 

 

Av Sims3superstar Sims3superstar - 2 augusti 2013 16:31

Förlåt! Har inte spelat sims på en vecka, Har inte haft tid! Och har inga fler delar av pakten just nu. Så serien har ställts in den här veckan. Men ingen fara. Nästa fredag kommer fyra nya delar. PS. Kolla gärna in PGC'n. En sak till! Tjuven i Mexiko är också inställt denna vecka. Men det kommer två avsnitt på lördag och söndag nästa vecka.

// MVH Sims3superstar.

Presentation


Välkommen till sims3superstar.bloggplatsen.se
Här finns PGC-utmaningar, Historier och mer. Ganska ofta dyker Nessy och Liam upp. Du kan se inlägg om deras liv varje vecka.

Nedräkning

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Omröstning

Om du bodde i 'Simuniversumet (stavning?) I vilken stad skulle du bo i?
 Sunset Valley
 Twinbrook
 Aurora Skies
 Hidden Springs
 Birgebort
 Monte Vista
 Lunar Lakes
 Starlight Shores
 Al Simhara
 Shang Simla
 Isla Paradiso
 Dragon Valley

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Nedräkning till The Sims 4


Ovido - Quiz & Flashcards